Läkare: Cancerrisken fördubblad efter covidsprutorna

Flera studier visar på kraftigt ökad risk för cancer efter det så kallade covidvaccinet, hävdar läkaren Paul Marik i Redacted.

Det är i en intervju med Redacted som Paul Marik, läkare och tidigare professor i medicin, pratar om cancer efter covidsprutorna.

– Sedan covid-mRNA-vaccinen introducerades har risken för cancer nästan fördubblats, säger den kända läkaren i programmet.

Enligt Marik ser man detta i fyra epidemiologiska studier. Men detta talas det tyst om.

– De vill inte skrämma människor. De vill inte leta efter andra orsaker till cancer, fortsätter han. Onkologi är big business. Cancer är en mångmiljardindustri och Big Pharma kommer göra allt de kan för att behålla status quo. Även om vi vet att onkologiska läkemedel har en minimal inverkan gällande att bevara eller förlänga förväntad livslängd. Detta är en av de stora medicinska bedrägerierna, för det baseras på en premiss som högst sannolikt är falsk.

– Så hela spelet, mycket likt covidspelet, var att bevara status quo, att inte skrämma människor bort från konventionell behandling.

Enligt Marik ökar cancerfallen ”fenomenalt” mycket.

– Det verkar som att covidsprutorna har accelererat detta. Det publicerades en massiv studie, en stor epidemiologisk studie, i Korea för tre dagar sedan, som granskade miljontals människor, som visar att risken för cancer ett år efter vaccinet nästan fördubblats.

DU BIDRAR ENKLAST GENOM ATT KLICKA HÄR:

Donate

Donera till Swebbtv - tillsammans formar vi Sverige

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev!

  • - Håll dig uppdaterad med vad som händer hos Swebbtv
  • - Få inbjudningar till våra event, konferenser och live-sändningar
  • - Var först med att ta del av våra program